Saturday, May 9, 2015

Sunday Music and Eclectic Dancing



Sing along but please don't try the dancing at home:

Ιλισσός

Πώς τον λεν, πώς τον λεν
τον ποταμό;
Ιλισσό, Ιλισσό.
Να σου πω το μικρό μου μυστικό.
Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ.
Τα μωρά φωνάζουν τη μαμά τους,
μα εγώ είμαι έρμο κι ορφανό.
Τα πουλιά πετούν με τα φτερά τους,
μα εγώ πετώ μες στο χορό.
Πώς τον λεν, πώς τον λεν
τον ποταμό;
Ιλισσό, Ιλισσό.
Να σου πω το μικρό μου μυστικό.
Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ.
Κάθε κοπέλα θέλει
να `χει φίλο τον όμορφο Τέλη
και να βγαίνει μαζί του τα βράδια,
να `χει χάδια, να `χει χάδια.
Όμως καθ’ ένας γνωρίζει
πως ο Τέλης πολύ συνηθίζει
κάθε βράδυ κορίτσι ν’ αλλάζει,
δε με νοιάζει, δε με νοιάζει.
Πώς τον λεν, πώς τον λεν
τον ποταμό;
Ιλισσό, Ιλισσό.
Να σου πω το μικρό μου μυστικό.
Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ.
Τα μωρά φωνάζουν τη μαμά τους,
μα εγώ είμαι έρμο κι ορφανό.
Τα πουλιά πετούν με τα φτερά τους,
μα εγώ πετώ μες στο χορό.
Πώς τον λεν, πώς τον λεν
τον ποταμό;
Ιλισσό, Ιλισσό.
Να σου πω το μικρό μου μυστικό.
Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ.

6 comments:

  1. Wow, been a long time since I've heard any Nana Mouskouri. Thank you for sharing that. I think my legs are tired just form watching the dancing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I went to a concert Nana gave last November in Manchester- incredible lady!

      Delete
  2. Right! Not going to attempt singing or dancing at home.

    ReplyDelete
  3. The dancing was the easy bit....
    Sx

    ReplyDelete
    Replies
    1. You obviously don't sport size 49 feet "like what I do" Ms. S!

      xs N

      Delete

Site Meter